Support

Vår vanliga support är öppen är måndag till torsdag kl. 08.30-17.00 samt fredag 09.00-17.00. Supporten nås även under lunchen. Kom ihåg att dagarna före röd dag stänger supporten 15:30. Du kan även mejla vår support.

Ibland är alla våra tekniker upptagna. Då finns det ett kösystem med möjlighet att bli uppringd och samtidigt behålla din plats i kön. Du kan även lämna ett meddelande på vår telefonsvarare, så ringer vi upp dig så snart vi kan.

Innan du ringer:

  • Har du provat att starta om kassadatorn?
  • Är strömsladden i till all utrustning?
  • Fungerar internetanslutningen?
010-45 78 100

Jour

Om du behöver hjälp utanför supporttiderna kan du ringa vår joursupport. Den är öppen måndag-fredag 17.00-21.00 och lördag-söndag 10.00-16.00 och ett ärende kostar 450 kr exkl. moms.

Innan du ringer till joursupporten:

  • Är ärendet kritiskt? Gäller frågan Cash IT Core så kan det oftast lösas följande vardag!
  • Om det rör kortbetalning, har du en fungerande internetanslutning? Har du det så är det sannolikt till din kortinlösare som du ska ringa.
010-45 78 100

Tommy Bengtsson

Systemtekniker

support@cash-it.se

Sebastian Würtz

Systemtekniker

support@cash-it.se